Behöver mer pastelliga fuskpälsar i vardagen.

LÄNKAR: 1 2 3 4
Dessa fina grejor går att hitta på Asos.com och ne, jag är inte sponsrad. Bara tipsar, och förhoppningsvis inspirerar.
Jag är besatt. WHAT'S WRONG WITH ME? Fuskpäls är så vackert! Särskilt pastellpälsar. Jag har även snöat in mig helt på gula fuskpälsar, såna där riktigt fluffiga med lite 80-90-tals stuk. Eller blir det kycking-varning då? Men det är väl charmigt? Kycklingar är fina! Mitt krav är att dessa fuskpälsjackor ska vara riktigt breda vid axlarna och väldigt, liksom, "chunky". Då blir det rätt effekt, I think. 
Jag har faktiskt en svart stor fuskpäls från Monki, som jag fick av pappa under vargavintern. Dock går den inte att använda så ofta längre, det har ju blivit lite varmare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide