♥ Beställt smink från Makeup Revolution ♥

 Makeup Revolution är ett sånt där fabulous budget smink-märke, you know. Jag har ju kärat ner mig i MUA (Make Up Academy) som också är ett budgetmärke med asbilliga saker, så jag tänkte vidga mina vyer och ja, prova på Makeup Revolution istället. Jag brassade nog på lite rejält med läppstiften, men kolla färgerna!! Alla dessa saker är lite mer exklusiva, jämfört med MUA, om en säger så, men fortfarande till ett mycket bra pris. Nästan FÖR bra. He he he. Det bästa med MR är nog ändå att det är ett Cruelty-fritt märke
Är ni sugna på att höra reviews sedan när det eventuellt stora paketet har anlänt? Berätta gärna vad ni vill se mig prata om!
 
Stuff I ordered from Makeup Revolution
 
Stuff I ordered from Makeup Revolution by headshapes featuring a nude lipstick

Powder blush, 13 SEK / Nude lipstick, 13 SEK / Nude lipstick, 13 SEK / Nude lipstick, 13 SEK / Lips makeup, 13 SEK / Lips makeup, 13 SEK / Nude lipstick, 13 SEK / Pressed Powder-Porcelain soft pink - Pressed Powder - FACE, 26 SEK / Ultra Face Base Foundation-FB 02 Pink Tone, 39 SEK / The One Foundation Shade 2 - Foundation - FACE, 52 SEK / The One Fluid Blusher -Pink Dew, 20 SEK / Amazing Lipstick Reckless - Lipstick - LIPS, 13 SEK / I ♡ Makeup The WOW Stick-Maria - The Wow Stick ♡ - LIPS - I ♡ MAKEUP, 39 SEK / I ♡ Makeup The WOW Stick-Rap-ture - The Wow Stick ♡ - LIPS - I ♡..., 39 SEK / Atomic Lipstick Make It Right - LIPS, 13 SEK / Atomic Lipstick Serpent - LIPS, 13 SEK / Atomic Lipstick Ruby - LIPS, 13 SEK / Amazing Lipstick Rebel With Cause - Lipstick - LIPS, 13 SEK / Amazing Lipstick Passion - Lipstick - LIPS, 13 SEK / Amazing Lipstick 100% Vamp - Lipstick - LIPS, 13 SEK

Kommentarer
Postat av: Miranda

Har själv testat deras foundation och kan säga att jag tycker att den är alldeles för lös,nästan lika lös som vatten men när man arbetat in den blir den riktigt matt och snygg, fast det krävs tålamod. Hoppas att du blir nöjd iallafall, vill gärna höra en recension på allt. (:

Svar: Åh, okej! ♥
Rosanna K

2015-04-29 @ 18:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide