Saker att få på posten snart

JA! NI SÅG RÄTT. Jag blev 18 (FREAKING ARTON ÅR) i lördags. Gissa vad jag tänkte fira med idag? Att dra in till stan och pierca septum! Det skulle sitta så jävla fint att ha en sån! Saken var den att jag inte hittade stället jag skulle till. Svinjobbigt. Jag gick omkring där med dålig kondition, men sedan tog jag bussen hem, tomhänt, eller, jag menar, kom hem med en tom näsa. 
Så jag köpte en massa fakes istället. Den svarta och röda fanns i två-pack och är hittade på Fyndiq. Den silvriga med opalen likaså. Sedan tänkte jag införskaffa mig ett par platforms i färgen vit, men när vi skulle betala hade någon jävel hunnit före, skorna var som sagt low-in-stock, så jag köpte dessa svarta,100 kr dyrare. Men det var det värt!! Skorna finns att hitta på Asos. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide