MUA recensioner

Här kommer det första läppstiftet. Det är rött som skiftar i lite kastanjebrunt? Fint är det! Ganska glansigt. 
Om vi ska vara riktiga recensions-nördar så ger jag detta läppstift:
♥♥♥xx hjärtan! 
Och sorry för de dåliga bilderna. Haha. 
 
Här kommer läppstift nummer två! 
Det här är den ultimata färgen för mig. 10 KR kostade detta och läppstiftet ovan. CRAZY. Jag tycker om lite mörkare färger, för de markerar läpparna lite bättre. Älskar även när färgerna är sådär djupa och råcoola. Det kanske inte passar alla, men jag tror att jag kan bära upp färgerna.
Läppstift nr. 2 får:
♥♥♥♥♥ hjärtan!!
 
 
Detta läppstift finns i MUAs kollektion MUA LUXE och kallas för Lip Laquer. Det appliceras precis som läppglans - med en liten borste! Därför är det lite svårt att lägga på, men resultatet blir skitbra, och färgen är underbar. Efter några sekunder torkar färgen och det blir en matt effekt, men om man inte trivs med torra läppar kan man alltid lägga på någonting som fuktar ovanpå. Det håller! 
MUAs Lip Laquer får:
♥♥♥♥x hjärtan. 
 
 
 
 
Detta är en vit eyeliner, tycker det blev jättecharmigt, skitskumt och egendomligt att ha som en tunn linje på ögonlocken - I LOVE IT.Somliga brukar ju ha ljusa eyeliners under ögonen, men att ha det ovanpå ögonlocken känns lite mer Haute Couture. Haha! 
♥♥♥♥♥ hjärtan!! 
 
 

Så, vad tycker ni om mina recensioner? Det finns en risk att det kommer flera om en liten stund... ;) Jag kanske inte har världens bästa smink-ansikte men jag älskar verkligen att sminka mig. Får utlopp av min kreativitet lite extra på det viset. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide